Amphoraga liitumine on kiire ja lihtne:
- Tutvute Amphoraga kas esitlusel Teie kontoris või siis veebipõhiselt, veendute, et Amphora sobib Teile
- Valite sobiva teenustaseme: Standard, Premium või Eliit
- Saadate meie klienditoele help@amphora.ee:
- - kasutajate andmed (nimi, isikukood, e-post, gsm, amet) krüpteerituna isikukodile, mille küsite eelnevalt e-kirjaga
- - dokumentide loetelu ehk liigitusskeemi (kaustapuu), kui see on olemas
- - mõned enimkasutatavad dokumendipõhjad
- Seadistame Teie Amphora keskkonna
- Soovi korral koolitus, 2 tundi on alustamiseks täiesti piisav
Edasi juba aitab klienditugi. Head kasutamist!
Seadistamise kulu on 350€ ja koolitus 65€ tund ehk siis kogukulu alates 500€ + km.
Ahjaa, leping tuleks ka sõlmida enne kasutamisega alustamist :)
Tehniline info
Amphora kasutamine toimub Amphora serverikeskusest renditeenusena üle interneti. Kontoritarkvara ja Outooki liidestuse ning Send-To Amphora kasutamiseks tuleks paigaldada ka Amphora töölauarakendus. Amphora kõikide võimaluste kasutamiseks võiks olla:
- Tänapäevane PC või Mac arvuti
- MS Office 2013 - 2021
- Enamlevinud internetilehitseja (Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Safari) tänapäevane ehk uusim versioon
- ID-kaardilugeja
- TWAIN liidesega dokumendiskanner, kui soovitakse skaneerimist kasutada
Andmete säilitamine ja taastamine
Dokumente hoitakse RAID 6 kettamassiividel ja vähemalt kahel erineval kettamassiivil. Igaöiselt teostatakse andmebaasi varukoopia, mida säilitatakse Standard teenustasemete korral 14 päeva ja Premium ning Eliit tasemel 30 päeva. Lisaks paigutatakse iga kuu alguses üks andmebaasi varukoopia pikaajalisele säilitamisele tähtajaga minimaalselt 365 päeva.