Klientide pöördumised tuleks registreerida ja nendele võiks tähtaegselt vastata
E-kirja või telefoni teel kliendipöördumiste haldamisel:
    - pole teada, kes millise juhtumiga tegeleb ja kelle postkastis e-kiri asub 
- juhtumile on keeruline määrata vastutajat ja tähtaega 
- puudub ülevaade juhtumite tähtaegadest ja tähtaegade ületamisest 
- varasemate kliendipöördumiste kohta on raske infot leida 
Amphora kasutamisel saabub kodulehel täidetud vormi sisu e-kirjade moodulisse, seejärel pöördumine registreeritakse saabuva kirjana, määratakse vastutaja ja suunatakse täitmiseks.
    - lihtne on määrata vastutajat ja tähtaega 
- alati on teada juhtumiga tegeleja 
- tähtaegade jälgimiseks on aruanded 
- varasemad kliendipöördumised leiab otsingutega 
Klient arvab: "Väga hea asi on! - Tauno Tamm, Eesti Keskkonnateenused AS."

Pilt 1: Kliendipöördumise vorm ettevõtte kodulehel 

Pilt 2: E-kirja registreerimine Amphora keskkonnas

Pilt 3: Vastamata kirjade raport