Korduvad küsimused

Korduma Kippuvad Küsimused

1. K: Ei saa e-kirju Amphorast välja saata ning veateateks on ".... The server responded: 550 5.7.1 SPF/SID failure."
V: Teie asutuse alamdomeeni nimeserverisse tuleb lisada SPF kirje ja sellesse lisada include:sendgrid.net. SPF kirjet saab lisada/muuta teie asutuse IT-spetsialist. 

2. K: Amphora on aeglane. Tehke midagi!

V: Palun mõõtke esmalt, kas Teie internetiühendus on piisavalt kiire. Selleks palun tehke kiirusetest siin - www.speedtest.net Alla- ja üleslaadimise kiiruses peaksid olema suuremad kui 1Mbit/s.

3. K: Kuidas liituda Dokumendivahetuskeskusega?
V:  Dokumendivahetuskeskusega liitumine -  https://www.ria.ee/dvkga-liitujale 

4. Amphora klient tööle Windows 10-ga

V: lõppkasutajale
1. Alla laadida fail http://www.amphora.ee/install/AmphoraClientFix.reg 
või http://www.amphora.ee/install/AmphoraClientFix.zip. Mõlemad failid on sama sisuga, kuid kui kliendi arvutis ei õnnestu .reg laiendiga faili alla laadida, siis võib kasutada pakitud faili.
2. Avada alla laaditud zip fail ja käivitada selle sees olev "AmphoraClientFix.reg"
3. Teha arvutile restart
4. Kui siiski failide otseavamine ei tööta, siis palun e-kiri helpdesk@interinx.com

V: tehniliselt: 
Tuleb lisada kliendi arvutis registrisse String „AmphoraClient“  asukohta:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent\Post Platform]

Või siis laadida alla vastav .reg fail kas siit: http://www.amphora.ee/install/AmphoraClientFix.reg või siit  http://www.amphora.ee/install/AmphoraClientFix.rar




 
EML
ELL
Microsoft Partner