Amphora Premium on dokumendihaldus- ja digiarhiivitarkvara nõudlikule kliendile
Tarkvara sisaldab kõiki võimalusi, lisaks on hinnas
* klienditugi telefoni teel kõikidele peakasutajatele nii ettevõttes/asutuses kui ka allasutustes/kontserni ettevõtetes
* juurdepääs eraldiseisvasse testkeskkonda, mis luuakse töökeskkonna baasil
* Amphora keskkond töötab suurema jõudlusega ja väiksema koormatusega Premium-taseme jaoks mõeldud eraldi serveritel
* Varukoopiaid hoitakse 30 päeva
* võimalik oma alamdomeen asutusenimi.amphora.ee
* juhtumite lahendamine 8 tunni jooksul tööajal
* isikuandmete kaitse kokkulepe
* Skype vestlusgrupp Amphora klienditoega
* Mailgun e-postiteenus e-kirjade saatmiseks turvaliselt ja jälgitavalt
Klienditoe juhtumite lahendamine toimub kõrgema prioriteediga, kui Standardi kasutajatel, samuti taastatakse suuremahulise rikke korral esmalt Eliit taseme keskkonnad, seejärel Premium taseme keskkonnad ja seejärel Standard taseme keskkonnad.
Minimaalselt on Amphora Premium kasutatav alates 10-st kasutajakontost.
SLA 98% tööpäevadel 8:00 - 18:00.
Hinnakiri
Ühe kasutajakonto kuutasu on 10€ / kuu.
Keskkonna üldine haldustasu on 50€ kuu.
Soodustused rakenduvad alates 25-st kasutajast.
Minimaalne kasutajate arv on 10.
Näidis:
10 kasutajat - 150€ / kuu
25 kasutajat - (50 + 25*10) - 10% = 275€ / kuu
100 kasutajat - (50 + 100*10) - 20% = 850€ / kuu
Ühes baasis võivad olla mitme asutuse andmed, juhul kui asutused on omavahel tihedalt seotud - näiteks kohalik omavalitsus ja allasutused või ühe kontserni ettevõtted.
Kõikidele renditeenuse hindadele lisandub käibemaks 20%.
Varundamine toimub üks kord ööpäevas ning varukoopiaid hoitakse vähemalt 30 päeva. Lisaks luuakse täisvarukoopia iga kuu alguses, mis paigutatakse säilitamiseks vähemalt üheks aastaks.
Võimalik on tasuda arveid kord aastas ettemaksuna, sellisel juhul rakendub soodustus 10%.
Võimalused tellimiseks:
-
Palun saatke email aadressile sales@interinx.com
-
või helistage telefonile 50 94 046, Ingmar Pappel
-
või täitke pakkumise vorm siin