Amphora klienditugi toimib järgmiselt:
E-post help@amphora.ee - Standard tasemel vastamine kahe tööpäeva jooksul.
Telefon 6010 850 - Standard tasemel ühele peakasutajale eelkõige kiireloomuliste juhtumite korral või siis, kui on vaja juhendamist. Klienditoe telefon toimib ETKN 8:30 - 17:00, R 8:30 - 16:30. Klienditoe telefon ei toimi juulikuus.
Juhtumi mugavamaks ja kiiremaks lahendamiseks laadige helistamisel alla TeamVieweri klient SIIT.
Online abiinfo: aadressil https://www.amphora.ee/nethelp/ asuvad Amphora kasutusjuhendid html kujul, indekseeritud ja otsingumootoriga.
Klienditoe poliitika näeb ette Standard tasemel probleemi lahendamise kahe tööpäeva jooksul, kui lepingus pole sätestatud lühemat tähtaega.
Rubriik jaguneb järgmisteks alamrubriikideks:
Tarkvara allalaadimine: lisaprogrammid, mis lihtsustavad ja muudavad mugavamaks töö Amphoraga. Vajavad kasutaja enda arvutisse allalaadimist ja paigaldamist.
Juhendid: Amphora kasutusjuhendid.
Palun tehke valik kõrval olevast menüüst.