Klienditugi


Amphora klienditugi toimib järgmiselt:

E-post help@amphora.ee - Standard tasemel vastamine kahe tööpäeva jooksul.


Telefon 6010 850 - Standard tasemel ühele peakasutajale eelkõige kiireloomuliste juhtumite korral või siis, kui on vaja juhendamist. Klienditoe telefon toimib ETKN 8:30 - 17:00, R 8:30 - 16:30. Klienditoe telefon ei toimi juulikuus. 

Juhtumi mugavamaks ja kiiremaks lahendamiseks laadige helistamisel alla TeamVieweri klient SIIT.

 

Online abiinfo: aadressil https://www.amphora.ee/nethelp/ asuvad Amphora kasutusjuhendid html kujul, indekseeritud ja otsingumootoriga.

Klienditoe poliitika näeb ette Standard tasemel probleemi lahendamise kahe tööpäeva jooksul, kui lepingus pole sätestatud lühemat tähtaega.


Rubriik jaguneb järgmisteks alamrubriikideks:

 

Tarkvara allalaadimine: lisaprogrammid, mis lihtsustavad ja muudavad mugavamaks töö Amphoraga. Vajavad kasutaja enda arvutisse allalaadimist ja paigaldamist.

Juhendid: Amphora kasutusjuhendid.

Palun tehke valik kõrval olevast menüüst. 

 
EML
ELL
Microsoft Partner