Klienditugi


Amphora klienditugi toimib järgmiselt:

E-post help@amphora.ee - Eliit / Premium / Standard tasemel vastamine 4 / 8 / 48 h tunni jooksul  

 

Klienditoe telefoni 6010 850 või oma peakasutajate kontaktid leiate Amphora keskkonnast ülevalt paremast nurgast küsimärgi alt.

 

 

Online abiinfo: aadressil https://www.amphora.ee/nethelp/ asuvad Amphora kasutusjuhendid html kujul, indekseeritud ja otsingumootoriga.

Klienditoe poliitika näeb ette Standard tasemel probleemi lahendamise kahe tööpäeva jooksul, kui lepingus pole sätestatud lühemat tähtaega.

 

NB! Eliit ja Premium tasemel alustatakse lahendamisega koheselt.

Rubriik jaguneb järgmisteks alamrubriikideks:

Tarkvara allalaadimine: lisaprogrammid, mis lihtsustavad ja muudavad mugavamaks töö Amphoraga. Vajavad kasutaja enda arvutisse allalaadimist ja paigaldamist.

 

Juhendid: Amphora kasutusjuhendid.

Palun tehke valik kõrval olevast menüüst. 

 
EML
ELL
Microsoft Partner