Sisselogimine


  1. Sisselogimise võimalused
  2. Võimalikud probleemid sisselogimisel

Sisselogimise võimalused

Amphora keskkonda on võimalik sisse logida mitmel erineval moel:

  • Kasutajanime ja parooliga
  • ID-kaardiga
  • Mobiil-IDga
  • Smart-IDga
  • Google kontoga (Premium ja Eliit taseme kliendid)

!Sisselogimise vaade

Selleks, et kasutajanime ja parooliga sisse logida, on vaja teada enda kasutajanime ja parooli. Juhul kui kasutajanimi või parool läks meelest ära, tuleks pöörduda enda keskkonna administraatori poole. Samas kui on võimalus sisse logida muud moodi, siis tasub seda teha ning kui sisselogimine õnnestus, on võimalik parool Amphora sisekeskkonnas ära muuta.

!Logi sisse nupp

ID-kaardiga sisselogimisel tuleb kindlasti ID-kaart kaardilugejasse sisestada enne veebibrauseri avamist. ID-kaardi sertifikaadid peavad olema kehtivad ning Amphora kasutajal peab õige isikukood olemas olema. Kui logite sisse ID-kaardiga, siis ei ole vaja kasutajanime ega parooli sisestada.

!ID-kaardi nupp

Erinevalt ID-kaardist, Mobiil-IDga sisselogimisel on vaja sisestada kasutajanimi. Amphora kasutajal peab olema nii isikukood kui ka mobiili number. Eelduseks on muidugi Mobiil-ID olemasolu.

!Mobiil-ID nupp

Selleks, et Smart-IDga sisse logida, on vaja sisestada kasutajanimi ja vajutada SMART-ID nupule. Smart-ID jaoks on vajalik isikukoodi olemasolu kasutajal.

!Smart-ID nupp

Logi sisse külalisena nupp tuleb nähtavale siis, kui guest kasutaja on aktiivne. Vaikimisi on see kasutaja kõikides keskkondades passiivne. Guest kasutaja asub Guest kasutajagrupis ning vaikimisi seal ei ole ühtegi õigust.

!Külalise sisselogimise nupp

Google kontoga

Google kontoga autentimist saavad kasutada ainult Premium ja Eliit taseme kliendid. Täpsemalt Google kontoga autentimise kohta saate lugeda SIIT.

!Google nupp


Võimalikud probleemid sisselogimisel

Juhul kui keskkonnas on sama isikukoodiga 2 või rohkem kasutajat, siis ID-kaardiga sisse logida ei ole võimalik. ID-kaardiga sisselogimisel kontrollitakse isikukoodi olemasolu kõikidel kasutajatel ning kui sama isikukood on mitmel kasutajal, siis ei suuda Amphora otsustada, millise kasutajaga sisse logida. Kuvatakse punaselt: Sellist kasutajat ei eksisteeri!

!Kasutajat ei eksisteeri

Kui sisestada 5 korda parool valesti, lukustab Amphora kasutaja ning sellega ei ole enam võimalik sisse logida.

Kui selline olukord peaks juhtuma, tuleks pöörduda keskkonna administraatori poole. Pärast seda kui administraator on kasutajalt lukustuse eemaldanud, tuleks uuesti proovida sisse logida.

!Kasutaja lukustatud

ID-kaardiga sisselogimisel ei tohi sertifikaadi valiku aknas Cancel/Tühista nuppu vajutada. Kui üks nendest nuppudest on vajutatud, siis ei ole enam võimalik antud sessiooni raames Amphorasse sisse logida ID-kaardiga ja Mobiil-IDga. Sellisel juhul on võimalik sisse logida ainult kasutajanime ja parooliga ning Smart-IDga. Sertifikaadi valik avaneb uuesti, kui sulgeda kõik veebilehitseja aknad ning need uuesti avada. !Sertifikaati ei tuvastatud


Viimati muudetud: ‎‎‎12. ‎juuli ‎2022, ‏‎13:26:47